Wednesday, September 17, 2008

its 2.38 ... hurmm


me with bob and nizi

i dont really know what musim it is, but looks like everyone i know is having fever. accept me, i thought i had one, but it was rather a short rase-cam-nak-demam. maybe because of the tension kot. workload takdela banyak, or i just assume tak banyak pun.

it's puasa, and u know, hari-hari dah tak macam sebelum puasa.. tak dapat pegi lunch, dinner pun makan apetah, heh, takpe.. bulan mulia ni tetap bersyukur ok.

lately, ive been sleeping late la, taktau knape. maybe malas nak sahur, so sahur lambat. i think my berat badan dah macam nak naik, but entah la. dengan bad hair day yg memanjang. really nampak selekeh pegi kelas and all, i dont look like what i supposed to look like. call me self obsessed ke ape, still, i'm worried sick pasal my apperance. i think its gone too bad sampai nak jumpe therapist pun ade.

nak kate i ni business minded pun tak la. tapi terpikir nak bukak kedai la ape la.. still dalam planning nak tgk mcam mane and buat research on how to open atleast a kiosk la kan. ermm.. tengokla how it goes. bersemangat jugak tapi tuhan saje yg tahu..

tomorrow ade majlis buke puasa at my house yg i rent ngan my fren ni. so, mesti busy kan esok? hopefully everything gonna goes fine. gamba pun x byk lagi masuk dlm computer. byk lagi bende nak buat.. tapi entahla. takde mood nak buat. rase cam my life is not complete. sigh'''

tak baek merungut kan? tapi takpelaaa.. sekali sekala...

currently reading the zahir recommended by aqila.. so far best :)

No comments: