Monday, June 2, 2008

Tagged by FiFylicioUsZ!

eyy.. mentang-mentang la i layan tagging nih.. berani ek tag i..
takpe.. i layankan sajork :)
The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.

Lapan? banyaknyerrrr.. I dont think i have that much of habits or random facts. but well, i'll try ek.


1. I bile tension or rase nak nanges, i'll get into my car and drive tanpa arah tujuan sambil dengar lagu kuat-kuat. it helps u know walaupun abes duit minyak. hehe..

2. I am very secretive.. i tak suke cite my problems to ppl cuz i tak nak burden my friends with problems. some people just cant understand kan why we have to keep secrets. *sigh*

3. I smoke occasionally. kirenyer bertempat la. bile ade geng ke or ade tujuan ape-ape, then, i'll smoke. not a regular smoker pun and planning not to be one, but we can only plan, god decides. :)

4. I always think i am fat, in fact i am kot. my friends cakap i nih paranoid and i dont look fat at all. fobia jadi gemuk macam dulu-dulu.. seramsssss

5. If i minum gassy drinks, i'll choose only light coke, pepsi max or diet pepsi. ini adalah untuk menjaga kesihatan and mengekalkan bentuk badan. katenyerrrr..

6. Kepade sesape yg tak pernah jumpe me in real life. u'll be suprise kalau u jumpe i... haha.. org cakap muke i ni jantan, tapi suare cam budak perempuan/bapuk.. dah biase dah, so i tak rase offended sgt pun. i know im unique.

7. I tak suke marah orang. ikut pepatah isis, 'biar org buat kat kite, jgn kite buat kat org'.. so, korang lanyakla i nih mcm mane pun, i susah nak marah. so, kalau yg buat i marah tu, die mmg betul-betul dah melampau lah.. ahaks!

8. I memang minat buat law dari kecik lagi. walaupun tak ingat since when, tapi i found one keratan yg i tulis mase i 8 tahun yang my ambition is to be a lawyer.. Waaaa.. now i thank god that i'm on the right track.. Alhamdulillah..

yeay.. dah cukup 8.. puas hati.. haha!
owh yer.. biarlah, i seperti biase tak nak tag org.. hehe.. guys, feel free to tag me.. ade time i buat occay!

muacks! chiow!

No comments: